“"Fars körfəzi - Qara dəniz" mükəmməl deyil”

"Fars körfəzi - Qara dəniz" layihəsinə əsasən Moskva ilə Tiflis arasında dəmir yolu əlaqəsi qura bilməməsi səbəbindən dayanan "Şimal -Cənub" layihəsinə alternativ olaraq baxmaq lazımdır. Eyni zamanda, marşrutun alternativ versiyası Gürcüstandan Azərbaycan üzərindən əsasən Bakı ilə Ankara arasındakı yaxınlaşma səbəbiylə tranzit keçməsini nəzərdə tuturdu, lakin bu planların da gerçəkləşməsi nəzərdə tutulmamışdı. Nəticədə, İran qiymətli vaxt itirməmək qərarına gəldi, Rusiya və Azərbaycan olmadan nəqliyyat arteriyasının yeni bir versiyasını əlavə etdi. Bunu Azerforum.com-a Geopolitik Proqnozlar Mərkəzinin analitiki, politoloq İvan Andrianov bildirib.

Onun fikrincə, bundan əlavə, Tehran bir çox Ankara layihələri kimi, ölkəni təkcə karbohidrogenlərin deyil, həm də malların daşınması üçün dünya mərkəzinə çevirmək üçün hazırlanan Türk Orta Dəhlizi marşrutuna alternativ etmək istəyir: “Ancaq "Fars körfəzi - Qara dəniz" də mükəmməl deyil. Marşrut, Ermənistanla yanaşı, Gürcüstan ərazisindən keçməli və sonra dəniz yolu ilə Bolqarıstan və Yunanıstan limanlarına uzanmalıdır. Üstəlik, yuxarıda adı çəkilən bütün ölkələr tam və ya qismən ABŞ -ın təsiri altındadır. Tehranla Vaşinqton arasında "nüvə razılaşması" ilə bağlı yeni danışıqlar uğursuz olarsa, İran son dərəcə həssas vəziyyətdə olacaq. Bakı ilə İrəvan arasında qarşıdurmanın yeni mərhələsi və ya Ermənistanda hakimiyyət dəyişikliyi də İran layihəsinin həyata keçirilməsi üçün ciddi risklər yaradır”.

 

Elnur

Mənbə:
0
1516
0
0 şərh

Ən çox oxunanlar

  • Bugün
  • Həftə
  • Ay

Son şərhlər

Trenddə olanlar